Socialmedia

Socialmedia is de afgelopen jaren een zeer belangrijk onderdeel geworden van een bedrijf. Geen social media pagina hebben als bedrijf wordt vandaag de dag bijna als taboe gezien. Iedereen kan met een paar drukken op de knop een pagina aanmaken op Facebook, Instagram of Twitter. Zodra je deze social media pagina’s geclaimd hebt, begint natuurlijk het echte werk. Het creëren van relevante content voor deze pagina’s. Op socialmedia is de kracht van herhaling belangrijk. Mensen zijn nooit meteen geïnteresseerd in een product of dienst. Denk maar aan de kracht van reclame op televisie. Hoe vaker jij een product ziet, hoe meer je er vertrouwen in krijgt. Ook zijn wij van mening dat social media niet moet worden gebruikt om een product of dienst op te dringen aan de klant. De klant koopt alleen uit interesse, gunfactoor, vertrouwen en herkenning. Social media moet dienen als versterking van je merk of dienst. Niet als platte verkoop.

Voor onze social media campagnes geven wij gericht social advies, social media trainingen en leveren social content. Wij kunnen dagelijks voor je posten om zo een regelmaat te creëren en een binding met een potentieel geïnteresseerde aan te gaan. Volgers en likers zijn belangrijk, maar nog veel belangrijker is de echtheid achter je campagne. Mensen moeten het idee krijgen dat ze je echt kennen en een binding voelen met jouw merk/ product of bedrijf. Klassieke denkfout is dat je socialmedia niet nodig hebt voor een b2b bedrijf. Niets minder is waar! Ook bedrijven kijken met wie ze een contract/binding aan gaan en of dit bedrijf mee draait met de huidige cultuur.