Meer dan 100 ondernemers zijn u voor gegaan100% tevredenheidsgarantieEen Amsterdams kantoor met persoonlijkheid

Comhan Holland is één van onze grootste en trouwste klanten, vanaf het begin van Identimo werken wij voor Comhan aan verschillende projecten. Wij ontwerpen voor Comhan allerlei soorten grafische uitingen op. Denk aan: folders voor nieuwe en bestaande producten, catalogi met het hele assortiment, socialmedia posts, online banners. handleidingen, beursstands, nieuwsbrieven, huisstijl bewaking, verpakkingen etc. Het is techniek combineren met design, een uitdaging voor het Identimo team!

Comhan is een producerende groothandel op het gebied van aluminium platen, profielen, en slimme aluminium systemen. Grappig detail Comhan staat voor: commissie handel. Het is een ontzettend groot aanbod gericht op bouw, industrie en visuele communicatie. Op ons eigen kantoor hebben wij zelf een textiel doekspansysteem hangen met ons logo erin. Ook hebben wij aluminium klik lijsten waar wij al ons werk in presenteren. Heel erg leuk ziet het eruit! Dit soort systemen kan je dus bij Comhan krijgen. Erg divers en leuk om voor te werken!

Bekijk hier de catalogus van Comhan die wij ontworpen hebben

 

HEMA is al jaren trouwe klant bij Identimo en uiteraard zijn wij daar heel trots op. Wij waren al een tijdje fan;)

Wij maken voor HEMA inhakers, (product) posts, visuals, motion graphics, illustratie, product fotografie en verzinnen social concepten voor de Facebook pagina van HEMA. Vooral de inhakers van HEMA zijn zeer populair, lekker Nederlands en ECHT HEMA! Wij vinden het ontzettend leuk om ze te bedenken en te kijken hoe de fans erop reageren. De beste inhaker tot nu toe was van koningsdag 2016 (vandaag ondersteunen we de koningin). Deze werd ook afgebeeld in het AD en de Linda. Wij zijn trots om ons werk voor dit typisch Nederlandse en ijzersterke merk aan ons portfolio toe te voegen.

Neem voor mogelijkheden voor jouw bedrijf contact op met ons.

Check ook de Facebook pagina van HEMA

>>>>Scroll voor motion graphics

HEMA foodtruckactie in België (motion door Identimo)

HEMA in Abu Dhabi

HEMA weggeefactie

BioWine is een mooie start-up met een zeer enthousiaste ondernemer Gert Jan. Biowine online verkoopt exclusieve en hoge kwaliteit biologische wijnen. Wij mochten de complete huisstijl verzorgen. We hebben gekozen voor gouden accenten en deze in het gehele drukwerk doorgevoerd. Het logo beeld de biologische wortels uit en een wijnfles. Het is meteen helder wat er uitgedragen wordt, dat was belangrijk. Gert-Jan heeft niet op kosten bespaard en het drukwerk is daarom ook super gaaf uit de verf gekomen met de gouden details. Wij houden ons netwerk graag warm, daarom hebben wij BioWine ook gevraagd om ons netwerkevent met heerlijke wijnen en champagne te verzorgen. Dit was een groot succes.

Onlangs hebben wij een uitdagend en leerzaam nieuw project aangepakt: Groenendaal Transport. De maritieme wereld en speciale vracht in (gevaarlijke)afval transport waren voor ons een hele nieuwe wereld.

Wij begonnen met het maken van een nieuwe website en een restyle van een jaren oude huisstijl. Het kenmerkende rood van Groenendaal transport en de verweven G en T hebben wij behouden. Uiteraard in een modern en tijdloos jasje gestoken. We hebben met de huisstijl rekening gehouden dat het toepasbaar moet zijn op de personeelskleding en de enorme tanken en vrachtwagens. Daarom hebben wij gekozen voor een ronde vorm , dit kan op een herkenbare manier worden gebruikt op de achterkanten van de tanken.

Voor de nieuwe website hebben wij onze fotograaf Jordi Wallenburg aangeboden. Hij heeft het wagenpark, het nieuwe kantoor en een deel van het personeel op een professionele manier op de foto gezet. Dit was een enorme uitdaging, aangezien er speciaal voor deze gelegenheid alle vrachtwagens uit Europa moesten komen en bovendien naast elkaar moesten worden gezet voor de foto. Gelukkig kon de directeur dit op hemelsvaartdag voor elkaar krijgen en was het personeel betrokken bij deze operatie.

De website is speciaal ontworpen voor Groenendaal en geheel naar huisstijl aangepast. De teksten hebben wij laten herschrijven door een schrijver gespecialiseerd in de martitieme wereld. Uiteraard allemaal SEO geoptimaliseerd. Uiteindelijk is het uiteindelijke doel de vindbaarheid en helderheid in informatie voor de klant. Met de fotografie in één style en de herkenbare huisstijl die overal wordt doorgevoerd (personeelskleding, briefpapier, facturen, bestickering op de vrachtwagens) is Groenendaal een nieuw leven ingeblazen. Wij en de klant zijn er dan ook heel blij mee!

Bekijk website op http://www.groenendaaltransport.nl

 

Social Impact Coffee zet zich in om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te laten reïntegreren en aan een baan te helpen.  Bovendien maken ze ook heerlijke koffie bonen! Identimo is gevraagd om de complete marketing en branding op zich te nemen. Dit houd in: het ontwikkelen van een huisstijl, ontwerp van de verpakking en webdesign. Wij zijn begonnen met de opdracht goed in kaart te brengen en toen eerst begonnen met het ontwerp van het logo.  Als je goed kijkt zie je een kopje koffie in het logo (van bovenaf). Nadat deze huisstijl ontwikkeld is hebben we de verpakking ontworpen. Hierbij zijn we heel erg van het gevoel achter Social Impact Coffee uitgegaan. Het heeft een speelse, grafische stijl gekregen met veel elementen van koffie en de afkomst hiervan. Wij hebben voor nu alleen de stickers ontworpen en bij latere ontwikkeling zou de hele vormgeving van de verpakking in de door ons gemaakte illustratie stijl komen. Nadat alles rond was, zijn wij begonnen met een op maat gemaakte website. Dit houdt in dat er geen gebruik is gemaakt van een standaard website template, maar het webdesign door ons is ontworpen. Dit sluit uiteraard ook compleet aan bij de vormgeving van de verpakking en huisstijl. Ook hebben wij een sales brochure ontwerpen. Al met al een mooi project!

Bekijk het resultaat van de website:

https://www.socialimpactcoffee.com

Via recordlabel Spotlight Productions hebben wij meerdere grafisch ontwerp opdrachten aangenomen. Zoals een cd hoes ontwerpen voor pianist Bas van Lier. Super vette opdracht! Kunstenaar Peter van Riezebos,  die bekend staat om zijn kleurrijke en grafische style kunst. Heeft speciaal voor deze CD (Groove or dare) een kunstwerk ontworpen. Met dit kunstwerk in gedachten hebben wij een cd hoes ontworpen. De CD is uitgebracht en voor iedereen te koop! En Peter Riezebos, een beroemdheid in Japan, is nu ook flink aan het doorbreken in Nederland. Dus grijp je kans voor een prachtig en origineel kunstwerk in huis. Hiernaast de resultaten van ons design voor de ‘Groove or dare’ plaat. Wij zijn er trots op!

Voor Lovedokter.nl hebben wij een een nieuwe huisstijl mogen ontwikkelen. 
Het doel was vooral niet plat en ordinair. Vrouwen moeten zich er prettig bij voelen. Wij hebben daar een icoon bij ontworpen die uitgewerkt is in een vrouwelijke love dokter die al jouw recepten voorschrijft. De slogan is ook het werk van ons: ‘Het beste recept in bed’. Daarnaast is het logo zelf een stethoscoop in een hartvorm uitgewerkt. Wij hebben voor zachte kleuren gekozen om het wat liever en niet te vulgair te maken. Om Lovedokter beter op de markt te zetten, hebben wij ons bezig gehouden met een marketing strategie voor de social media. Het was een tof en uitdagend project om aan te pakken.

 

Xelela maakt geen normale bedrijfsvideos, maar vertelt een verhaal. Dit is nu ook precies wat Xelela betekend in het Afrikaans; storytelling. Wij werden gevraagd om een huisstijl te ontwerpen voor Xelela. Zoals hier ook uitgelegd, nemen wij het creatieve proces van een huisstijl heel serieus.

Dit creatieve idee van storytelling en het helder maken dat het om een videobedrijf gaat, wilden wij met deze huisstijl in 1 beeld vertellen. We hebben daarom gekozen voor de slogan: It’s all about the story. Daar vanuit zijn wij verder gegaan met het concept: ‘pauze’ ‘play’ ‘xelela’. De twee play iconen hebben tot het logo geleidt. Tevens vormt dit natuurlijk een x. Het resultaat is helder en toepasbaar op velen toepassingen. Dit was gezien de aard van het werk ook belangrijk. Op deze manier zou het logo ook in een ronde (app) vorm gebruikt kunnen worden.

Voor Organizing education hebben wij een nieuwe huisstijl mogen ontwerpen.

Organizing Education is partner in organisatie en educatie. Merel Nip is de oprichter van dit bedrijf. Zo bedenkt en organiseert zij educatieve en informatieve programma’s.

Zij ontwikkelt lesmateriaal, geeft vorm aan leeromgevingen en maakt cursusprogramma’s en trainingen samen met de klant.

De doelgroep van Organizing education was vrij breed. Zo werkt zij onder meer voor basisscholen, musea, maatschappelijke organisaties, freelance docenten en trainers.

Er was al een bestaand logo waar een leercurve in verwikkeld zat. Wij hebben een restyle van het logo gedaan waarin duidelijk naar voren komt wat het precies inhoud. In het logo is een leercurve te zien, een spreekwolk maar ook de O en E.

Wij zijn tevreden over het resultaat!

Voor Galapagos Island hoppers hebben wij een nieuwe huisstijl mogen ontwikkelen. Na veel research gedaan te hebben over de Galapagos eilanden en met de wens van de klant Turquoise te gebruiken zijn wij uitgekomen op dit ontwerp. De dieren die in het logo voorkomen zijn ook echt op het eiland te vinden. Zwemmende leguanen, zeepaardjes en de octopus staan present voor de prachtige duikomgeving. Daarnaast hebben wij ook gekozen dit te mixen met goud. Omdat het vrij luxe reizen zijn en niet voor elk budget weggelegd. Mensen gaan er echt naartoe als zij bijvoorbeeld een honeymoon hebben. Of hebben er jaren voor gespaard.

Naast de huisstijl mochten wij ook een ontwerp maken voor de website. Deze is nog in ontwikkeling door een andere partij. Maar het ontwerp zelf zijn wij erg trots en tevreden op. Het straalt precies het juiste gevoel uit wat wij wilde bereiken.