Meer dan 100 ondernemers zijn u voor gegaan100% tevredenheidsgarantieEen Amsterdams kantoor met persoonlijkheid

Comhan Holland is één van onze grootste en trouwste klanten, vanaf het begin van Identimo werken wij voor Comhan aan verschillende projecten. Wij ontwerpen voor Comhan allerlei soorten grafische uitingen op. Denk aan: folders voor nieuwe en bestaande producten, catalogi met het hele assortiment, socialmedia posts, online banners. handleidingen, beursstands, nieuwsbrieven, huisstijl bewaking, verpakkingen etc. Het is techniek combineren met design, een uitdaging voor het Identimo team!

Comhan is een producerende groothandel op het gebied van aluminium platen, profielen, en slimme aluminium systemen. Grappig detail Comhan staat voor: commissie handel. Het is een ontzettend groot aanbod gericht op bouw, industrie en visuele communicatie. Op ons eigen kantoor hebben wij zelf een textiel doekspansysteem hangen met ons logo erin. Ook hebben wij aluminium klik lijsten waar wij al ons werk in presenteren. Heel erg leuk ziet het eruit! Dit soort systemen kan je dus bij Comhan krijgen. Erg divers en leuk om voor te werken!

Bekijk hier de catalogus van Comhan die wij ontworpen hebben

 

Onlangs hebben wij een uitdagend en leerzaam nieuw project aangepakt: Groenendaal Transport. De maritieme wereld en speciale vracht in (gevaarlijke)afval transport waren voor ons een hele nieuwe wereld.

Wij begonnen met het maken van een nieuwe website en een restyle van een jaren oude huisstijl. Het kenmerkende rood van Groenendaal transport en de verweven G en T hebben wij behouden. Uiteraard in een modern en tijdloos jasje gestoken. We hebben met de huisstijl rekening gehouden dat het toepasbaar moet zijn op de personeelskleding en de enorme tanken en vrachtwagens. Daarom hebben wij gekozen voor een ronde vorm , dit kan op een herkenbare manier worden gebruikt op de achterkanten van de tanken.

Voor de nieuwe website hebben wij onze fotograaf Jordi Wallenburg aangeboden. Hij heeft het wagenpark, het nieuwe kantoor en een deel van het personeel op een professionele manier op de foto gezet. Dit was een enorme uitdaging, aangezien er speciaal voor deze gelegenheid alle vrachtwagens uit Europa moesten komen en bovendien naast elkaar moesten worden gezet voor de foto. Gelukkig kon de directeur dit op hemelsvaartdag voor elkaar krijgen en was het personeel betrokken bij deze operatie.

De website is speciaal ontworpen voor Groenendaal en geheel naar huisstijl aangepast. De teksten hebben wij laten herschrijven door een schrijver gespecialiseerd in de martitieme wereld. Uiteraard allemaal SEO geoptimaliseerd. Uiteindelijk is het uiteindelijke doel de vindbaarheid en helderheid in informatie voor de klant. Met de fotografie in één style en de herkenbare huisstijl die overal wordt doorgevoerd (personeelskleding, briefpapier, facturen, bestickering op de vrachtwagens) is Groenendaal een nieuw leven ingeblazen. Wij en de klant zijn er dan ook heel blij mee!

Bekijk website op http://www.groenendaaltransport.nl

 

Social Impact Coffee zet zich in om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te laten reïntegreren en aan een baan te helpen.  Bovendien maken ze ook heerlijke koffie bonen! Identimo is gevraagd om de complete marketing en branding op zich te nemen. Dit houd in: het ontwikkelen van een huisstijl, ontwerp van de verpakking en webdesign. Wij zijn begonnen met de opdracht goed in kaart te brengen en toen eerst begonnen met het ontwerp van het logo.  Als je goed kijkt zie je een kopje koffie in het logo (van bovenaf). Nadat deze huisstijl ontwikkeld is hebben we de verpakking ontworpen. Hierbij zijn we heel erg van het gevoel achter Social Impact Coffee uitgegaan. Het heeft een speelse, grafische stijl gekregen met veel elementen van koffie en de afkomst hiervan. Wij hebben voor nu alleen de stickers ontworpen en bij latere ontwikkeling zou de hele vormgeving van de verpakking in de door ons gemaakte illustratie stijl komen. Nadat alles rond was, zijn wij begonnen met een op maat gemaakte website. Dit houdt in dat er geen gebruik is gemaakt van een standaard website template, maar het webdesign door ons is ontworpen. Dit sluit uiteraard ook compleet aan bij de vormgeving van de verpakking en huisstijl. Ook hebben wij een sales brochure ontwerpen. Al met al een mooi project!

Bekijk het resultaat van de website:

https://www.socialimpactcoffee.com

Voor Galapagos Island hoppers hebben wij een nieuwe huisstijl mogen ontwikkelen. Na veel research gedaan te hebben over de Galapagos eilanden en met de wens van de klant Turquoise te gebruiken zijn wij uitgekomen op dit ontwerp. De dieren die in het logo voorkomen zijn ook echt op het eiland te vinden. Zwemmende leguanen, zeepaardjes en de octopus staan present voor de prachtige duikomgeving. Daarnaast hebben wij ook gekozen dit te mixen met goud. Omdat het vrij luxe reizen zijn en niet voor elk budget weggelegd. Mensen gaan er echt naartoe als zij bijvoorbeeld een honeymoon hebben. Of hebben er jaren voor gespaard.

Naast de huisstijl mochten wij ook een ontwerp maken voor de website. Deze is nog in ontwikkeling door een andere partij. Maar het ontwerp zelf zijn wij erg trots en tevreden op. Het straalt precies het juiste gevoel uit wat wij wilde bereiken.

 

 

Amgen is één van de grootste onafhankelijke medische bedrijven van de wereld. Amgen wilde een event organiseren, via BemyApp, waarbij programmeurs en creatieven zich konden opgeven voor een hackaton. Het hacken van een nieuwe aanpak voor de medische wereld. Een uitdagende opdracht! Een hackaton houdt in dat er verschillende partijen samenkomen, zoals programmeurs, ontwerpers en marketiers, om 24 uur achter elkaar een probleem te ‘tackelen’ ookwel te hacken. Dit team presenteert aan het einde van deze periode het concept en een kleine uitwerking hiervan aan de jury. Degene die wint, mag dit concept echt uitvoeren.

Natuurlijk is er veel grafisch materiaal nodig op zo’n dag, maar ook voorafgaand van het event. Denk aan tickets, online folders, inschrijfpagina. Wij hebben ook de complete huisstijl, banners en website en design voor de t-shirts voor dit event verzorgd. Zie hiernaast een paar foto’s van de resultaten.

Hortiheroes bestaat uit tien bedrijven die hun handen ineen hebben geslagen voor een platform voor inspiratie en verbinding. Dit platform dient voor het zichtbaar maken van de toekomst van de glastuinbouw. Dit platform verdeeld zich in twee belangrijke sectoren. Het hortiheroes Startups platform die startups verbind , de Academy die trainingsprogramma’s biedt en Arena voor oplossingen en ontwikkelen van talent.

Aan ons was de opdracht om een nieuw logo te ontwikkelen en een website. Het logo hebben wij een echte superhelden vibe gegeven. Hier is gekozen voor de Nederlandse kleur oranje in combinatie met groen.  Een lekker frisse en opvallende look! Hierna hebben wij de website op maat ontworpen en de vernieuwende aanpak van Hortiheroes hierop gecommuniceerd. Wij hebben ook alle iconen en illustraties die door de website staan ontworpen en aangepast naar de huisstijl. Al met al een opvallend geheel geworden!  De klant was blij met de resultaten en ze zijn op dit moment bezig met een aantal leuke nieuwe projecten. We zijn ook op de grote pitches presentatie geweest, een mooie dag en inspirerende dag vol groene ideeën.

http://www.hortiheroes.com/

Bringle is een modern platform waar in de logistiek voor webshops word opgepakt. Ook voor kleinere webshops. Bringle is een startup en vroeg ons om mee te denken aan de lancering hiervan. Wij hebben voorgesteld om een eenmalige social media actie te lanceren om aandacht voor het platform te creëren. Uiteindelijk kwamen wij tot het besef dat je met het gebruik van Bringle, als ondernemer 750 uur per jaar bespaard. Hier hebben wij een campagne omheen bedacht. Namelijk: ‘wat zou jij doen met 750 uur’. Hieromheen hebben wij uitvergrotingen gemaakt van situaties die je kunt creëren met het besparen van 750 uur. Zoals: ’16 keer op en neer naar Nieuw Zeeland’ of gewoon ‘750 extra uren voor je webshop’. Mensen konden dan uiteindelijk een tegoed winnen van 750 euro op het account.

Voor Bringle hebben wij een socialmedia actie mogen opzetten. Wat dit inhield is het concept, uitwerking, inplanning, motion design, landingspagina, design advertenties, inzetten van advertenties en creëren van doelgroepen, rapportage hiervan.

Hieronder zie je een aantal van de motion advertenties 

 

CEP is een drukkerij die maatwerk levert op gebied van printen en drukken van artwork. Wij maken zelf ook graag gebruik van de diensen van CEP. Er werd ons gevraagd om een passend webdesign te leveren. Hierbij was het vooral belangrijk dat het werk van CEP goed geëtaleerd werd. Daarom is er gebruik gemaakt van een portfolio style. Deze website is een groot project omdat ook alle producten op een eenduidige een mooie manier op de foto gezet moesten worden. Heb jij ook interesse in een website? Bekijk hier meer

 

 

Recoding aviation was een grote en internationale hack voor duizenden programmeurs, die allemaal hard hebben gewerkt om binnen een korte tijd met een briljante oplossing ter verbetering van vliegvelden te komen. Wij moesten met spoed een complete huisstijl verzorgen voor dit event. Ook al het ontwerpwerk wat hierbij hoort. We hebben o.a de t-shirts ontworpen, de website, de cheque en alle batches en bewegwijzering tijdens het event.  Het was hard werken, maar de resultaten waren cool en iedereen was tevreden! Uiteindelijk hebben er zes landen meegedaan aan dit event, dus is het nog steeds één van de meest internationale events waar Identimo voor heeft gewerkt.

Design logo/banners/t-shirts & website door Identimo
Organisatie & brein : Lisa Stamm

http://www.recodingaviation.com/

Michele’s beauty is een beauty salon in Landsmeer. Gespecialiseerd in permanente make up, fillers, wimper extensions en eigenlijk alles om jezelf net iets mooier te maken.
Michele heeft ons gevraagd een huisstijl te ontwerpen en een website te ontwikkelen. Zij wilde graag iets unieks en het liefst in de vorm van mandala design.

Bekijk de website hier