Een bedrijfslogo visualiseert het merk en de identiteit van de organisatie. In één oogopslag zie je waar het bedrijf voor staat, wat voor dienst(en) het aanbiedt en voor welke doelgroep het werkt. Ik begin altijd met het ontwerpen van een logo. Daarna ontwikkel ik de huisstijl. Branding is alles waarop jij je logo terugziet. Visitekaartje, factuurpapier, socialmedia, autobestickering, verpakking, webdesign etc.
Webdesign is de volgende stap nadat er een huisstijl ontworpen is. Als je jouw huisstijl goed wilt doorvoeren is het belangrijk hier de website ook in mee te nemen. Je website is je online visitekaartje naar de buitenwereld. Er voor zorgen dat al je media uitingen er in dezelfde uitstraling uitzien zorgt voor herkenbaarheid bij jouw doelgroep.
Nadat de huisstijl en webdesign af zijn heb je waarschijnlijk ook andere grafisch ontwerp items nodig.
Denk aan een pakkende brochure, autobestickering, of een advertentie om je product of dienst onder de aandacht te brengen. Of wat dacht je van een verpakking of beursstand? Dit valt allemaal onder grafisch ontwerp.