Voor dit project mocht ik het complete brand design doen.
Van concept en creatie van het logo tot aan het uitwerken
van datasheets, maar ook meedenken hoe de branding
doorgevoerd moest worden op de laadpalen.
Tevens heb ik ook diverse folders en flyers gemaakt.
Ben jij ook op zoek naar een nieuwe huisstijl of re-style?
De energietransitie is in volle gang. Het aantal mensen dat elektrisch rijdt blijft daarom groeien. Ga jij met je elektrische auto naar kantoor, blijf je lekker thuis of heb je in de avonduren nog sport?
Voor zowel particulieren, bedrijven als voor VvE’s Chargewell wat betekenen. Hierbij hebben ze altijd de juiste oplossing voor jou. Ze staan open voor alle vragen, niets is ze te gek. Bij elke locatie creëren ze de juiste laadoplossing die toekomstbestendig is.
Wat is de behoefte van de klant? Dit analyseert Chargewell uiteraard samen. Ze zijn flexibel en hebben zowel een groot productaanbod als een goed CPO en e-MSP aanbod. Een CPO is verantwoordelijk voor het beheren van laadpalen. Daarnaast zorgt de CPO voor support, verrekeningen, facturatie en interoperabiliteit.
• Business to business
• Smartcity
• Groen
• Toekomst bestendig
• Zakelijk
• Laadpalen
• Electrisch
• Modern
• Smartoplossingen
• Europese markt
Dit was mijn kleur inspiratie
Ik had eigenlijk meteen al het idee om in de C van Chargewell een stekker te verwerken.Dit staat voor energie.
Ik ben verder gegaan met de C uit te werken in de naam Chargewell maar ik vond het slecht leesbaar worden.
Daarna ben ik nog verder gaan schetsen om de leesbaarheid duidelijker te krijgen
De payoff is ook van mijn hand: connecting energy. Zie het eindresultaat hieronder. De C is in een Hexagon geplaatst omdat het icoon van electrisch laden ook in een hexagon staat. Geel is de hoofdkleur geworden omdat dit een link heeft met het moederbedrijf Lightwell.
ik begin bij met een brainstorm sessie met de klant.
Op basis hiervan ga ik schetsen.
Ik heb gemiddeld 2 a 3 weken de tijd nodig voor ik met een eerste voorstel kan komen.
Ik presenteer 3 ontwerpen