brand

DESIGN.

Voor dit project mocht ik het complete brand design doen. 
Van concept en creatie van het logo tot aan het uitwerken
van de huisstijl en het ontwikkelen van een brandboek.
Tevens heb ik de huisstijl ook doorgevoerd in het webdesign. 

Ben jij ook op zoek naar een nieuwe huisstijl of re-style?

Over En ondertussen

Eveline van En ondertussen helpt Scale Ups en Consultancy bedrijven en hun medewerkers lerend en comfortabel van nu naar nieuw. Dat doe zij door middel van een heldere probleemanalyse van het nu, het ontwikkelen van pragmatisch HR beleid, je te ondersteunen bij de implementatie ervan én het meer weerbaar en wendbaar maken van jou en je mensen.

En ondertussen
Het Ondertussen is de situatie van nu naar nieuw. Het is chaotisch, spannend, frustrerend, motiverend en vooral oncomfortabel en vol met gedoe. En dé weg naar verandering. Het is daar waar we leren, innoveren en sterker worden. En vaak wat hulp van buitenaf kunnen gebruiken.

En dé weg naar verandering. Het is daar waar we leren, innoveren en sterker worden. En vaak wat hulp van buitenaf kunnen gebruiken.

Het Ondertussen, dé weg naar verandering "

Wat moest er duidelijk worden in de nieuwe huisstijl?

De diensten:
Analyse 
Strategie
Implementatie begeleiding
Feedback training 

Steekwoorden:
Kundig en veel kennis
Betrouwbaar
Gaat altijd voor resultaat en niet voor eigen belang
Zakelijk
Empathie (zachtheid)
No nonsense

 

Wat onderscheidt En ondertussen van de concurrent?
Met haar HR verleden kijkt Eveline graag naar het totaal plaatje. Ze kijkt naar de organisatie, de medewerkers en de eigenaar. Menselijk maar moet ook geld opleveren dus commercieel. Naast het maken van winst is het welzijn van medewerkers ook heel belangrijk. Hoe worden we resultaat en prestatie gericht en hoe kijken we naar welzijn en voelen de werknemers zich? Deze twee belangen moeten elkaar versterken. Eveline is zakelijker dan de meeste HR mensen. Eveline is heel analytisch. Ze ziet snel waar het niet loopt en waarom het niet loopt en wat de gevolgen daarvan zijn.

 

Hoe ging ik te werk?

Dit was mijn kleuren inspiratie.

We zijn begonnen met schetsen zonder dat er een bedrijfsnaam was. Dit is niet een gebruikelijke manier van werken maar voor dit project was het beter om echt inspiratie te krijgen voor de juiste bedrijfsnaam.

Het bijeffect was een goede tweede keuze qua naam. Wat je hier ziet is een organisatie die in elkaar overloopt en goed samenwerkt. Ook leek het ons leuk om een honingraad te laten zien omdat bijen kolonie goed samen werken.

Met het idee van een honingraad verder gegaan maar meer de ronde zachtere vormen geprobeerd.

De honingraad losgelaten en vervolgens verder gegaan met een nieuw idee. Namelijke een komma. Want dat vind ik synoniem staan aan: En ondertussen.

Vervolgens zijn we met pijlen gaan werken die in elkaar overlopen. Om aan te geven dat er altijd beweging zit in het proces van ondertussen. Uiteindelijk is het eindresultaat een & teken geworden met pijlen in beweging. Dit staat voor: ondertussen en de & is een ander teken voor EN.

Eindresultaat logo

Uitwerking huisstijl

Uitwerking Online

Socialmedia En Ondertussen

In een huisstijl ontwerp maak ik ook altijd een powerpoint template.

Linkedin is ook meegenomen en hier zijn headers voor gemaakt.

En uiteraard mag Instagram niet ontbreken. Hier maken wij ook diverse templates voor in de juiste huisstijl.

Social media

Recensie

Eveline Pernoud En Ondertussen

Ondanks vage ideeën van mijn kant van wat ik wilde, wist Anissa een kant op te gaan die me beviel. En zo werden we steeds concreter en kwamen we tot een eindresultaat waar ik heel tevreden mee ben. Ze heeft geduld, reageert snel en denkt actief mee en out-of-the box, zoals je van een creatieveling mag verwachten!

Deze bedrijven gingen je voor