Verrassend

Creatief.

Identimo brengt de identiteit van organisaties op een
creatieve manier tot leven. We geven organisaties een
vliegende start en een stevig fundament door een
onderscheidende grafische uitstraling te bedenken
bij wat hen drijft: verrassend, recht uit het
hart en altijd met een knipoog.

Sanoma

Sanoma Media Netherlands was Nederland’s grootste uitgever van magazines met titels als Libelle, Margriet, Donald Duck, vtwonen en Veronica Magazine, met meer dan 1 miljoen abonnees. 

Het bedrijf is tevens eigenaar van nieuwsplatform NU.nl, de grootste nieuwssite van Nederland met een maandelijks bereik van 8 miljoen bezoekers.

Tegenwoordig is het bedrijf overgenomen door: DPG Media. Maar de diensten zijn nog steeds hetzelfde.

Design is the silent ambassador of your brand.”

Shop & Smile

Er was een idee ontstaan om het blad Flair online te trekken, om zo een grotere doelgroep aan te spreken.Dit wordt gedaan doormiddel van een ‘Shop & Smile’ website, die aan het merk Flair gehangen kan worden.

Dit online forum zal interactief worden voor de leden. Als dit idee aansloeg werd het concept doorgevoerd naar alle andere bladen van Sanoma (de Linda, Cosmopolitain, Donald Duck etc.) Wij werden een dag van tevoren (!) gebeld om een logo te creëren voor dit concept.

De opdracht: Er moet Shop&Smile in de titel staan. Het moet gebruikt worden voor verschillende uitingen en het moet aan elk blad van Sanoma ‘gehangen’ kunnen worden.

Een beetje bijschaven en het logo zou in de volgende editie van Flair gepresenteerd worden! 

Uitwerking huisstijl

Wat je hier ziet is een logo ontwerp van een glimlachend cadeautje.

Als je goed kijkt zie je er ogen in en een mond.

Wij hebben een label toegevoegd zodat het een logo is geworden die aan elke titel toegevoegd zou kunnen worden.

Shop & Smile! Het eind resultaat 😀

Eind resultaat logo

Testmonial klanten

Anissa Jakoury Identimo

haar identiteit. Je moet in 1 oogopslag kunnen zien waar het bedrijf voor staat, wat voor diensten het aanbied en de juiste doelgroep aantrekken. Ik begin altijd met Het ontwerpen van een logo. Daarna volgt de huisstijl ontwikkeling. Letterlijk overal waar jij je logo op wilt hebben is branding.

Deze bedrijven gingen je voor

×

 

Identimo

Jouw online specialist

×